مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تفرش

ظلم ستیزی ویژگی شاخص امام خمینی(ره)/ وحدت و انسجام ملی، رمز بقا و تکامل راه امام (ره) است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تفرش گفت: امام خمینی(ره) رشته های در هم آمیخته ظلم و استبداد را از هم گسیخت و عدالت را در جامعه اسلامی حاکم کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۱۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تفرش؛ ضمن گرامیداشت سالرزو ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: امام بزرگوار ما مصداق واقعی و بارز عدالت بودند و وظیفه ما این است که ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) رشته های در هم آمیخته ظلم و استبداد را از هم گسیخت و عدالت را در جامعه اسلامی حاکم کرد؛ امروزه وظیفه ما مسئولین و مردم این است که ادامه دهنده راه امام و یاری گر مسلمین باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تفرش با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی تصریح کرد: رمز ماندگاری و تکامل راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی است، اختلاف افکنی و ناامید ساختن مردم از آینده جر به نفع دشمن هیچ سودی برای نظام و ملت ایران اسلامی ندارد.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که وقتی نعمت بزرگی همانند حضرت امام را از ملت ایران اسلامی گرفت، برای هدایت و رهبری این ملت انقلابی خلف صالحی همانند حضرت امام خامنه‌ای را برگزید که مرجعی بزرگ، آگاه به زمان،  شجاع و... است و توانسته‌اند کشتی انقلاب اسلامی را به اوج عزت، شکوه و اقتدار برساند.

وی با تاکید بر اینکه در ایام سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب باید به تبیین ابعاد زندگی، مبارزه و شخصیت ایشان و مسیر انقلاب بیش از بیش اهمیت داده شود، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی را با کمک مردم شکل داد و دین را به زندگی و مدیریت اجتماعی مردم بازگرداند تا دین بر بشریت حاکم شود و معادلات استکبار را برهم زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار