فرمانده سپاه ناحیه اراک

عزت و اقتدار امروز ایران را مدیون امام و رهبری هستیم

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار امروز ایران را مدیون امام و رهبری هستیم، گفت: امروز هم انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب و متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران در راه پیشرفت و سرافرازی قدم بر می‌دارد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۴۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نقش حضرت امام خمینی(ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن گفت: امام راحل ملت را به ایستادگی در برابر قدرت‌های موجود دعوت کردند و آنان را به میدان آوردند و توانستند معادله قدرت را عوض کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام(ره) با زندگی، مدیریت و رهبری خود دنیا را تحت تاثیر قرار داد، افزود: امام راحل فرمودند"من یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم"، امروز رهبر معظم انقلاب همچون امام خمینی(ره) به مردم و به ویژه مسئولان در مورد ساده زیستی سفارش و تاکید دارند؛ ملت ایران و جهان بایستی به چنین رهبرانی افتخار کند و ببالد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: حضرت امام (ره) ملت ایران را از یوغ استکبار نجات دادند، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی همه مدیون حضرت امام (ره) و شکست دشمنان به خاطر نهضت ایشان است.

سرهنگ مهجوری به اعزام اعزام 2500 نفر از مردم اراک به حرم مطهر اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردمی برای حضور در مراسم امسال داوطلب بودند ولی باتوجه به میزان توان و برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد برای حضور در مراسم سی و چهارمین مراسم گرامیداشت حضرت امام راحل اعزام شدند که نماد افتخار و برگ زرین دیگری برای مردم استان زادگاه بنیانگذاری کبیر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اکنون بنای استواری است که بر سنگ بنای اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران در راه پیشرفت و سرافرازی قدم بر می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار