خبرهای داغ:
. همزمان با ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی مجلس بزرگداشتی شنبه شب در مسجد امام‌خمینی (ره) دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۴۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق امینی استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت ۳۰۰ هزار شهید و یک میلیون جانباز و آزاده با وجود همه مشکل‌ها و موانع به پیش رفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی به دریای مدیترانه رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی به دنبال زمینه سازی ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: برخی فریب خوردگان توان تحلیل درست مسایل سیاسی روز را ندارند و این موجب شده تا در جنگ ترکیبی اخیر دچار تردید، شبهه و انحراف شوند.

حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه اسلام پاسخگوی تمام نیاز جوامع انسانی است، اظهار کرد: عفو پدرانه هزاران جوان فریب خورده در اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب بار دیگر حکمت، عطوفت و رحمت این مرد بزرگ را به همه دنیا نشان داد.

وی نیاز کنونی جامعه را بسترسازی برای‌ گفت و ‌گو با نسل جوان دانست و افزود: کشور دچار مشکل است ولی به برکت ظرفیت‌های عظیم جوانان هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جهاد تبیین نیاز به روایت صادقانه دستگاه‌های رسانه ای کشور دارد، گفت: امام راحل(ره) با مردم صادقانه و شفاف بود و باید این رفتار الگویی برای مسوولان امروز باشد.

حجت‌الاسلام امینی، مردم را سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: تشییع باشکوه و میلیونی مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر نشان دادن که رابطه بین امام و امت با غروب عمر امام گسستنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی بیداری در جهان آغاز شده است، ادامه داد: تشییع باشکوه پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم بار دیگر دلدادگی و وفاداری خود را با آرمان امام و رهبری نشان داد.

این استاد حوزه بیان کرد: جمهوری اسلامی نقطه آغاز ظهور منجی عالم بشریت است و حضور آگاهانه مردم با وجود همه مشکلات در همه صحنه‌ها نوید دهنده این طلیعه نورانی است.

وی گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی شگفت انگیز، نظریه پردازی عظیم، عارفی روشن ضمیر و فیلسوفی حکیم بود که باور عمیقی به مردم داشت.

حجت‌الاسلام امینی ادامه داد: سرمایه اصلی امام خمینی(ره) مردم بود و استمرار همراهی مردم به طور قطع گره‌گشا و خنثی کننده توطئه‌های داخلی و خارجی است.

وی برخورد با ناامن کنندگان امنیت اخلاقی و روانی جامعه را مطالبه جدی مردم از دستگاه قضایی دانست و گفت: عدالت نباید فدای مصلحت شود ولی شاهد هستیم در مواردی این عدالت بوده که فدای مصلحت شده است.

این استاد حوزه علمیه، دولت سیزدهم را دولتی مردمی و فسادستیز دانست و ادامه داد: برخورد بدون اغماض با مفاسد اقتصادی در هر لباس و منصبی مطالبه مردم از دولت انقلابی و دستگاه قضایی است.

حجت‌الاسلام امینی، افزود: حضرت آیت الله امام‌خامنه‌ای خلف صالح امام‌خمینی(ره) است که با درایت و حکمت مثال زدنی کشور را از همه فتنه‌های پیچیده داخلی و خارجی به سلامت عبور داده است.

وی جنگ کنونی را جنگی پیچیده، ترکیبی و رسانه ای دانست و ادامه داد: جوانان و نوجوانان دهه هشتادی امروز ایران اسلامی جوانانی پاک و معتقد هستند که در صورتی که با آنها صادقانه رفتار شود همه آنها میدان دار و دلداده انقلاب اسلامی می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه از دسته بندی جوانان باید به طور جد پرهیز شود، گفت: جوانان ایران اسلامی با هر لباس و ظاهری، ریشه دار و معتقد هستند و باید زبان آنها را آموخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها