خبرهای داغ:

ایران به برکت خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: ایران به برکت خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است، حادثه ۱۵ خرداد فراموش شدنی نیست، مبدا انقلاب، ۱۵ خرداد است.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۶۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

همزمان با واقعه پانزدهم خرداد ماه حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای ۱۵ خرداد و نام و یاد شهدای زنده ۱۵ خرداد و کسانی که در مسیر زنده نگه داشتن این روز تلاش می کنند، اظهار کرد: ایران به برکت خون شهدا در مقابل دشمنان ایستاده است.

او افزود: حادثه ۱۵ خرداد فراموش شدنی نیست، مبدا انقلاب، ۱۵ خرداد است، چه اتفاقی افتاد که مردم کفن پوشیدن و وارد میدان شدند، آیا بحث مادی در میان بود، خیر بحث دفاع از مرجعیت و انقلاب بود که مردم وارد میدان شدند، تعصب مردم  به ولایت و انقلاب باعث شد که استارت انقلاب زده شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اضافه کرد: انقلابی که ریشه دینی دارد با جلو عقب شدن یک روسری از بین نمی رود، تا زمانی که مردم نسبت به ولایت و انقلاب تعصب داشته باشند این انقلاب پایدار خواهد بود، اگر انگیزه را به هر طریقی از مردم در حوزه های مختلف گرفتند شک نکنید دشمن به اهداف خود خواهد رسید.

فرزین تصریح کرد: باید در مسیر جهاد تبیین قدم برداریم، قدیمی هایی که زمان طاغوت را درک کردند باید آن را بازگو کنند، باید در رسانه ها حقایق و نکات بازگو شود، تا مردم بدانند از کجا به کجا رسیدیم.

او با اشاره به اینکه تاکید رهبر انقلاب بر جهاد تبیین بسیار مهم است، دشمن از غفلت ما در جهاد تبیین استفاده می کند، گفت: نباید ۱۵ خرداد ها و شهدای ۱۵ خرداد به فراموشی سپرده شود، ما در مقابل شهدا وظایفی داریم، وظیفه مهم انتشار و تبیین وصیت نامه شهدا در جامعه، آموزش راه و روش و منش شهدا به دانش آموزان است تا بدانند که این مملکت چه روزهایی سختی را پشت سر گذاشته و به اینجا رسیده است. تا اینکه اتفاقات ۱۵ خرداد در کتاب های درسی و نمایشگاه ها به نمایش گذاشته شود تا جوانان با ۱۵ خرداد آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها