پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) در پیامی ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۷۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع)، در پیامی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ١۵ خرداد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

چهاردهم و پانزدهم خردادماه با نام مردی در تاریخ ایران عجین شده است که با نفس روحانی خود و توکل به حضرت حق و تکیه بر پشتیبانی عظیم مردمی، معادلات راهبردی منطقه و جهان را دستخوش تغییرات اساسی کرد و حکومت علوی را بعد از چهارده قرن احیا کرد. 

پانزدهم خرداد سال 1342 عزیمت‍گاه بیداری اسلامی در جهان و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جایگاه و اهمیت آن همانند عاشورا در نهضت حضرت امام حسین (ع) است. این قیام که با هدایت و روشنگری حکیمانه ایشان شکل گرفت نه تنها موجب سست شدن پایه‌های حکومت ستم‌شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت.

امام خمینی (ره)، به تعبیر مقام معظم رهبری روح جمهوری اسلامی است.اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته بشود و مورد بی‌توجّهی قرار بگیرد، نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند. با ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ که دل و جان بسیاری از عاشقان امام (ره) و دوستداران انقلاب را در جای‌جای جهان آزرده کرد، انتخاب حضرت امام خامنه‌ای ، تداوم فیض آن روح پرفتوح بود که در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دمیده شد و در ادامه آن مسیر نورانی،استقلال و استکبار‌ستیزی ایران اسلامی را در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای و ایثار و استقامت مردم شریف کشور عزیزمان، استمرار بخشید.

امروز اما، جمهوری اسلامی ایران با رهبری خلف صالح آن امام بزرگ به شجره تنومند تبدیل شده که جهان را از آثار انسانی و الهی خود برخوردار ساخته است.

بنده از طرف پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای راه انقلاب، یاد و خاطره روزهای ١۴ و ١۵ خرداد را گرامی می‌دارم، پرچم پر افتخار نظام اسلامی از دستان پرتوان مقام معظم رهبری به حضرت ولی عصر(عج)تقدیم خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار