خبرهای داغ:

بدرقه کاروان زیارتی مرقد امام خمینی ره شهرستان بهبهان

فرمانده محترم سپاه ناحیه بهبهان از اعزام کاروان مردمی شهرستان بهبهان به مرقد مطهر امام خمینی ره خبر داده است .
کد خبر: ۹۵۱۸۰۷۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:در آستانه چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) زائران بهبهانی در قالب ۱۲ اتوبوس ، با عنوان کاروان زیارتی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،اعزام شده اند .

 

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان ، در حاشیه اعزام زائران حرم امام خمینی (ره)، گفت: بعد از وقفه ای چند ساله که به دلیل شیوع کرونا و چندسالی که همزمان ماه مبارک رمضان با ایام ارتحال، ایجاد کرده بود، مشتاقان زیارت مرقد حضرت امام خمینی (ره) در قالب یک کاروان مردمی خودجوش، راهی حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شدند.

 

جناب سرهنگ قاسمی خشاب با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۱۲ دستگاه اتوبوس و خودرو های پشتیبانی و اعزام ۶۰۰ نفر از مردم عزیز شهرستان بهبهان است، گفت: زائران کاروان صبح چهاردهم خرداد در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در حرم مطهر، شرکت و ضمن استفاده از بیانات مقام معظم رهبری، با معظم له تجدید میثاق می‌کنند.

 

در ادامه وی افزود : زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اعضای این کاروان زیارتی است. و همه تدابیر ایمنی، امنیتی و بهداشتی برای زائرین این کاروان عظیم ، پیش‌بینی و اعمال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها