خبرهای داغ:
معاون پیشین سپاه پاسداران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل بمناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، اشارات ایشان به عملکرد اقشار بسیج را نشانه عملکرد مثبت این شجره طیبه دانست.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۱۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

اشارات رهبر انقلاب، مایه افتخار بسیج است/تحقق

سردار محمد جواد قهرمانی معاون پیشین سپاه پاسداران در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، امام راحل را شخصیتی تحول آفرین در ابعاد مختلف به ویژه سیاسی در جهان و مخصوصاً منطقه برشمرد و اظهار کرد: امام راحل، بیداری اسلامی را با انقلاب اسلامی در جهان اسلام کلید زدند.

معاون پیشین سپاه پاسداران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل بمناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، اشاره ایشان به اقشار بسیج را نشانه عملکرد مثبت این شجره طیبه دانست و گفت: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بخشی از بیانات ارزشمندشان برخی عملکردهای اقشار بسیج طی مدت گذشته را عنوان فرمودند.

سردار قهرمانی ادامه داد: مقام معظم رهبری به فعالیت گروه‌های جهادی بسیج اشاره فرمودند و از این عزیزان به عنوان فرزندان انقلاب و نظام یاد کردند که این تعاریف باید مایه افتخار جامعه بسیج باشد.

مسئولان با روحیه بسیجی وارد میدان حل مشکلات کشور شوند

معاون پیشین سپاه بر لزوم حاکمیت مدیریت جهادی و بسیجی‌وار در سیستم مدیریت کشور در راستای گذر از مشکلات در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با روحیه بسیجی وارد میدان حل مشکلات کشور شوند.

سردار قهرمانی با بیان اینکه جامعه بسیج، همواره پا در رکاب رهبر انقلاب بوده و شعار‌"ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده "را در میدان عمل به وضوح نشان داده است، تصریح کرد: اقشار بسیج در سنگر‌های مختلف فعال هستند.

 

مقام معظم رهبری؛ فرمودند: «دشمن دنبال بدبین کردن جوانان به مسئولان کشور و حرکت سیاسی و اقتصادی کشور است، باید با این مقابله کرد.»

معاون پیشین سپاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "دشمن دنبال بدبین کردن جوانان به مسئولان و حرکت سیاسی و اقتصادی کشور است که باید با آن مقابله کرد." که این نشان می دهد شکاف بین مردم و نظام در رأس هرم توطئه‌های دشمن در میدان جنگ شناختی قرار دارد و دشمن می‌خواهد جامعه را به سمت بد بینی به نظام هدایت کند.


سردار قهرمانی با تأکید بر اینکه بیانات رهبر انقلاب منشوری راهگشا برای گذر از گردنه توطئه‌های دشمن است، بر شکست جنگ ترکیبی دشمن با برخورد به صخره وحدت کلمه، ولایت مداری و حمایت مردم از رهبرعالم و فرزانه انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: این توطئه دشمن هم شکست خواهد خورد، تلاش دشمن علیه جمهوری اسلامی مصداق این مثل است که" آزموده را آزمودن خطاست"

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها