برگزاری نشست بصیرتی در پایگاه بسیج قمر بنی‌هاشم«ع» به مناسبت سالگرد رحلت امام«ره»

با حضور بسیجیان و مردم با بصیرت مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت فرارسیدن رحلت امام خمینی«ره»برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۲۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

برگزاری نشست بصیرتی در پایگاه بسیج قمر بنی‌هاشم«ع» به مناسبت سالگرد رحلت امام«ره»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی از مبلغین فعال در آمریکا و اسپانیا در این نشست،شخصیت امام بزرگوار را الهی عنوان کرد و گفت: حضرت امام شخصیت بی‌نظیر در عرصه بین‌الملل و جهان اسلام می‌باشد.

وی افزود: امروز در دنیای غرب به‌ویژه اروپا و اسپانیا باوجود تبلیغات گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران ، جوانان مشتاق و علاقه‌مند به شناخت شخصیت دینی واله‌ی حضرت امام خمینی هستند.

این مبلغ دینی در اروپا و آمریکا ادامه داد: بعد از رحلت امام خمینی همه ابعاد شخصیتی ایشان در رهبر فرزانه انقلاب تبلور پیداکرده چراکه کشتی پرتلاطم این نظام را به‌سلامت تا این مرحله به‌پیش برده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی در پایان خاطرنشان کرد: باوجود همه هجمه‌ها علیه این نظام و انقلاب و معطوف شدن دشمن به تغییر تفکر و نگاه انقلابی جوانان و نوجوانان درباره شخصیت امام خمینی و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مردم با بصیرت و انقلابی ایران به‌ویژه جوانان و نوجوانان با عنایت خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم و هدایت مقام معظم رهبری بر دشمن غلبه خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار