خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصباح:

ما با نگاه امام خمینی (ره) تغییر دهنده معادلات منطقه هستیم

همدان- امام جمعه شهر بهار گفت: ایران از نظر تسلیحات و تجهیزات نظامی جزء رتبه‌های برتر دنیا است و با نگاه امام خمینی (ره) ما تغییر دهنده معادلات منطقه هستیم.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۷۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
ما با نگاه امام خمینی (ره) تغییر دهنده معادلات منطقه هستیم

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در مراسم عزاداری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهر بهار اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما از ابتدا بر مبنای ولایت فقیه قرار داشت و در سال‌های اول انقلاب، معمار کبیر انقلاب ‌اسلامی و پس از ارتحال امام راحل، مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) پرچم هدایت انقلاب را برعهده داشتند و ولایت فقیه ادامه رسالت پیامبر(ص) است.

وی با بیان اینکه امام راحل شخصیت بزرگی است و تاریخ دیگر نمی‌تواند شخصیت بارزی همچون امام (ره) را به خود ببیند، گفت: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین شخصیت دیپلماتیک، اقتدار و صلابت را داشت و این شخصیت در بین ما مظلوم واقع شده و باید اندیشه‌های امام برای نسل جوان بازگو شود.

امام‌ جمعه بهار عنوان کرد: امام امت هیمنه دشمنان را در هم شکست و ایران را به اوج عزت و اقتدار رساند و با ندای تقوا ۸ سال در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کردیم.

وی تصریح کرد: ایران از نظر تسلیحات و تجهیزات نظامی جزء رتبه‌های برتر دنیا است و با نگاه امام خمینی (ره) ما تغییر دهنده معادلات منطقه هستیم.

گفتنی است؛ عزاداران با حضور در دسته عزاداری از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع و گلزار شهدا، در نهایت در زائر سرای آیت الله بهاری به سوگواری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار