بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان به مناسبت ۱۴ خرداد

همدان- شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۸۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید‏   

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم‏

۱۴ خرداد سالروز عروج آسمانی روح خدا در کالبد زمان حضرت امام خمینی (ره) است که یکی از عظیم‌ترین انقلابِ‌های تاریخ را با دو عنصر «دین» و «مردم» بنیان نهاد؛ انقلابی که سرآغاز آن قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود و همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد که نشانه‌های پویا بودن این انقلاب و راه امام خمینی (ره) آشکار است.

حضرت امام خمینی (ره) ازجمله رهبران الهی بود که آرمان و آرزوی مجاهدان الهی در طول تاریخ را محقق کردند و اراده مردم مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان و حتی ملت‌های آزادی‌خواه را در مسیر اراده خداوند متعال قرار دادند.

او که باشناخت اسلام ناب محمدی (ص) از زلال معرفت سخن گفت  و با نفی گفتمان متجمد (تحجر) و متجدد (انفعال)، گفتمان مجدد برای احیای اسلام ناب محمدی (ص) بنا گذاشت.

امام راحل با برخورداری از همه ویژگی‌های مورد نیاز برای رهبری دینی و الهی، سکان انقلاب اسلامی را به دست گرفت و هدایت پیامبرگونه خود را بر جهانیان آشکار ساخت.

قلب او ۸۶ سال با زمزمه همه فرشتگان هماهنگ و همنواز بود و آیینه گردان همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها، او از ۱۵ خرداد تاکنون، امروز و همیشه چشم هایمان را به دیدن تماشایی‌ترین لحظه‌ها فرا می‌خواند.

دستی که در طوفان خیزترین برهه‌ی روزگار، کشتی سرنوشت ما را به ساحل فلاح وصلاح رساند و از گرداب‌های هول و وحشت به جزیره امن استقلال و عزت وآزادی رساند و سپس مجمع الجزایر آگاهی و بیداری را وسعت داد و همه‌ی خشکی‌ها را به دریا‌ها و اقیانوس‌ها پیوند داد، انسان تشنه‌ی معنویت و عدالت و آزادی را با زلال چشمه سار معرفت اسلام ناب  محمدی (ص) سیراب کرد و از او نسل شهید ساخت که شاخص انسانیتند. او منشور آگاهی و آزادی را گشود و نسل تحقیر شده  و تازیانه خورده را به اوج عزت و سرافرازی دعوت کرد؛ و اینک انقلاب امام خمینی (ره) با هدایت و رهبری  امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، پویا، بالنده و فراگام، و علی رغم میل دشمنان و بد خواهان،   پای به دهه‌ی پنجم گذاشته و با تکیه بر اصول، اهداف و آرمان‌های اسلام عزیز، امام (ره) و شهدای والا مقام، با پشت سر گذاشتن موانع داخلی و خارجی به پیش می‌رود و خود تبدیل به یک مدل حکومتی برتر و تابلو زیبایی برای زندگی همراه با دین برای بشریت تشنه‌ی آزادی، عدالت و معنویت و حقیقت  شده و زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) خواهد شد.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، ضمن تسلیت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خوبی‌ها و در شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد، با تاکید بر حفظ ارزش‌ها، و انسجام همه نیرو‌هایی که دل در گرو آرمان‌های شهیدان عزیز و امامین انقلاب دارند. از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان دار المومنین همدان دعوت می‌نماید تا با حضور خود در مراسم بزرگداشت این ایام یاد و نام امام عظیم الشان و شهدای ۱۵ خرداد را زنده نگه دارند.

 شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها