خبرهای داغ:

بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره در گتوند برگزار شد+عکس

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلای شهرستان گتوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۰۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش ، خبرنگار خبرگزاری بسیج در گتوند، امروز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه مراسم سالگرد سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولان و آحاد مردم انقلابی استان در مصلی امام خمینی ره شهرستان گتوند برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره اظهار داشت: امام خمینی(رحمت الله علیه ) رهبری بود که به واسطه جاذبه بی بدیل که داشت و آن جاذبه برگرفته از اخلاص بی نظیر شان بود توانست قلوب مردم و افکار جامعه را مدیریت کند و هرجا که مردم احساس کردند به صحنه آمدند و در ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و تثبیت نظام اسلامی نقش مردم پر رنگ بود.

 

 

سرهنگ پاسدار علی جعفری بیان داشت: امام خمینی ره فقیهی بود که به جهانیان نشان داد که تنها راه بشریت عمل به آموزه های اسلام ناب محمدی است و در دنیای مدرن امروز حکومت بر پایه دین مبین اسلام راه گشای همه مشکلات و تامین اهداف مادی و معنوی بشریت است. 

 او تصریح کرد: امام خمینی ره در عمر با برکتش با همین راهبرد توانست توجه جهانیان را به خود جلب کند و به مردم ایران عزت بدهد و در مسیر حق و سعادت قرار داد و امروز انقلاب اسلامی مردم ایران به اوج عظمت و شکوه برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها