جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضرت امام راحل (ره) همواره بر دشمن‌شناسی تأکید داشتند و ما نیز باید دشمن را شناخته و اقدام به‌موقع داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۱۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در میاندوآب با اشاره به ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مقابل طاغوت ایستاد و قیام کرد تا احکام الهی در جامعه پیاده شود.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن‌شناسی از ویژگی‌های امام راحل (ره) بود، افزود: حضرت امام راحل (ره) همواره بر دشمن‌شناسی تأکید داشتند و ما نیز باید دشمن را شناخته و اقدام به‌موقع داشته باشیم.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) به ما عزت و استقلال هدیه کرد و از وضعیتی که قبل از انقلاب شاهد بودیم رهایی بخشید.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه امروز عده‌ای به دنبال بزک و تطهیر پهلوی هستند، گفت: پهلوی‌ها کشور را گوشت قربانی کرده و در هر مرحله‌ای بخشی از خاک عزیزمان ایران را تقدیم بیگانگان کردند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان نمی‌خواهند نسل جدید با واقعیت‌های دوران پهلوی و خیانت‌ها و جنایت‌های آنان آشنا شوند و لذا باید تلاش کنیم تا نسل چهارم و پنجم با واقعیت‌ها آشنا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما ولایت و مرجعیت را نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد: رهبری مرکز ثقل و هدایتگر است و در تاریخ نیز هر کجا مسلمانان گوش‌به‌فرمان ولایت بوده‌اند، موفق و پیروزی از آنان بوده و دشمنان نیز این را می‌دانند و لذا ولایت را نشانه گرفته‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار