خبرهای داغ:
رئیس شورای هیئات مذهبی کشور:

جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام دریکوند، گفت: طبق دیدگاه رهبر معظم انقلاب، هیئت کانون جهاد تبیین است و امری واجب و فوری محسوب‌ می‌شود و در آستانه ماه محرم این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۱۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی رؤسای هیئات مذهبی استان خوزستان که در سالن جلسات سد و نیروگاه کرخه اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: هیئات مذهبی به عنوان‌ تشکل‌های بزرگ دینی، مایه عزت و اعتبار برای ایران اسلامی هستند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور، افزود: بر کسی پوشیده نیست که حضور در هیئات و دستجات و تکایا، نشانه عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است.

 

وی اذعان کرد: طبق دیدگاه رهبر معظم انقلاب، هیئت کانون جهاد تبیین است و امری واجب و فوری محسوب‌ می‌شود و در آستانه ماه محرم این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام دریکوند، تصریح کرد: دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال دور کردن ما از ارزش‌های اسلام ناب محمدی است و وظیفه ما به عنوان متولی هیئت سنگین خواهد بود.

 

حیدر مهدی‌پور، رئیس شورای هیئات مذهبی استان خوزستان، نیز برگزاری این نشست را گامی مثبت در راستای هم‌افزایی هیئات مذهبی نقاط مختلف استان دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ۲ پایانه مرزی چزابه و شلمچه و خیل زائران حسینی در اربعین امسال، مواکب منسجم‌تر پای کار خواهند آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها