خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار موسی حیاوی ؛ انقلاب و مکتبی که امام راحل راه اندازی کردند نقشه راه آزادگان جهان است
کد خبر: ۹۵۱۸۲۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ فرمانده سپاه ناحیه حمیدیه با اشاره به اینکه انقلاب و مکتبی که امام راحل راه اندازی کردند نقشه راه آزادگان جهان است، گفت: اینظ کاروان با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حضور می یابند.

 

امام جمعه شهرستان حمیدیه حاج آقا لفته پور در ادامه مراسم گفت: این مکتب ویژگیهایی دارد که شاخص اول مکتب سیاسی امام در هم تنیدگی سیاست با معنویت است؛ و این در حالی است که برخی معتقدند که دین و احکام الهی مربوط به مسائل شخصی است و قائل به جدایی دین از سیاست هستند.

 

در ادامه افزود: شاخص مکتب امام، اعتقاد راسخ امام به حضور و همراهی مردم بود؛ کرامت دادن به انسان، توجه به نظر مردم در تعیین مسئولین، توجه به عزت انسان، مسئلهای بود که امام مورد توجه ویژه قرار داد.

 

 بیان کرد: سومین شاخص مکتب سیاسی الهی امام خمینی؛ نگاه جهانی امام خمینی به دنیا و جهانی بودن مکتب امام راحل است که امروز ما شاهد انتقال تفکر انقلاب ایران در جهان هستیم و این تفکر را در کشورهای یمن، عراق، سوریه، فلسطین می بینیم که مقام معظم رهبری را فرمانده این جریان و محور مقاومت میدانند.

 

وی به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد داعش سعی داشت دور تا دور ایران را بگیرند و ایران را نابود کنند و بدنبال تکه تکه کردن عراق و سوریه بودند و اوباما گفت که بشار اسد رفتنی است و راجع به او با من صحبت نکنید، ولی به برکت این مکتب دیدید که اوباما رفت و بشار اسد ماند.

 

قناعت مطرح کرد: کسی که در مقابل دیکتاتوری ایستادگی کرد امام خمینی بود و امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده این راه است.

 

وی، شاخص دیگر مکتب امام خمینی را عدالت اجتماعی دانست و گفت: نگاه امام در این زمینه توزیع خدمات اجتماعی بر اساس معیارهای دینی بود و ما برای قضاوت باید تمام ابعاد این مکتب را ببینیم.

 

وی افزود: امروزه تحولات جهانی در مسیر انقلاب اسلامی و به نفع ماست و این تحولات به برکت جمهوری اسلامی و زحمات امام راحل و همراهی مردم عزیز ایران است.

 

امام جمعه شهرستان حمیدیه عنوان کرد: یکی از رموز شکست ناپذیری انقلاب ما پشتوانه مردمی است که این تفکر در کشورهای زیادی در حال اتفاق افتادن است که خود نشان دهنده افول آمریکاست

ارسال نظرات
پر بیننده ها