مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اهرم برگزار شد

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد امام حسین (ع)اهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۶۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وشهدای قیام ۱۵خرداد که درمسجدامام حسین (ع)اهرم برگزارشد گفت:بدون شک بیداری اسلامی ملت‌های مظلوم جهان، مرهون تفکر امام راحل است.
امام جمعه شهر اهرم در ادامه با اشاره به تاثیر کلام امام در جامعه افزود:او در بین ما زنده است و باید زنده بماند و ما از حضور او و معنویّت او و فکر او و انگشت اشاره‌ی او بهره‌مند بشویم و استفاده کنیم. 
حجت‌الاسلام پهلوزاده خصوصیت تحول خواهی امام را تشریح کرد وگفت:تحوّل‌خواهی و تحوّل‌انگیزی از برجسته‌ترین خصوصیّات حضرت امام خمینی (ره)وحتی جزو مهم‌ترین و برجسته‌ترین خصوصیّات امام بزرگوار است.
حبیب پهلو زاده به نقش امام خمینی (ره)دربیداری جهان اسلام پرداخت وتأکید داشت:امام خمینی (ره) یک مصلح جهانی است، در ادبیات سیاسی اسلام مصلح بسیار فراگیرتر از یک رهبر، جنبشگر و رئیس جمهور است و تفکرات این مصلح هم جامع و هم فراگیر است.
امام جمعه شهر اهرم درپایان به یکی از مهمترین ویژگیهای امام پرداخت وگفت:یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) توجه ایشان به نسل جوان برای انجام حرکت‌های زیربنایی در کشورهای مسلمان و منطقه بود.
وجوان‌پسندترین شخصیت عصر حاضر امام خمینی (ره) هستند، در حوزه تحولات سیاسی، انقلاب‌ها و جنبش‌ها رویکرد اصلی امام خمینی (ره) به موضوعی به نام ملت‌ها و تاکید بر جوانان بود.
درپایان این مراسم مداح اهل بیت به مدیحه سرایی در وصف امام خمینی (ره) پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات