امام جمعه گناوه در آیین سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) در مصلای جمعه اظهار کرد: انتظار است زندگی امام ره و رهبر انقلاب به عنوان الگو در رأس آمورات قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۷۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

زندگانی امامین انقلاب الگوی مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی ابراز داشت : رمز محبوبیت امام راحل، ایمان و عمل صالح است،
وی افزود: یکی از ابعاد وجودی و ویژگی امام راحل عشق و ارادت و محبت به خداوند، قرآن و اهل بیت (ع) است که باعث شده تا همچنان در دل‌ها محبوب بماند.

زندگانی امامین انقلاب الگوی مسئولان قرار گیرد

وی ادامه داد: صبر، ثبات، استقامت، شجاعت و انعظاف ناپذیری در برابر دشمنان از دیگر ویژگی های امام خمینی (ره) بوده است.
رکنی حسینی افزود: امام راحل شخصیتی بزرگ از یک خانواده علمی، انقلابی و مبارز پا به عرصه وجود می گذارد که بعد از عصر معصومان و انبیا و اولیا بی نظیر است.
امام جمعه گناوه تصریح کرد: امروز آمده ایم تا یک بار دیگر اعلام کنیم که دنباله رو مکتب و اهداف امام راحل با پیروی از شاگردش مقام معظم رهبری هستیم.

زندگانی امامین انقلاب الگوی مسئولان قرار گیرد

وی گفت: بعد از ارتحال ملکوتی امام دوستداران انقلاب که دغدغه آینده کشور را داشتند ، مجلس خبرگان با هوشیاری، آیت الله خامنه ای شخصیتی والا و بی نظیر و پرورش یافته امام راحل را برای زعامت رهبری مملکت انتخاب کرد.
وی همچنین خاطرنشان نمود: امروز انتظار است که مسئولان زندگانی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را که بر محوریت ساده زیستی و بی اعتنایی به مظاهر دنیوی است در راس امورات خود قرار دهند.

ارسال نظرات