سردار عباسقلی زاده:

عزت و اقتدار ارمغان امام خمینی(ره) به مسلمانان جهان

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل نظام جمهوری اسلامی راه انبیا و اولیای الهی را تداوم بخشید و عزت، اقتدار، هویت، استقلال و آزادی را به مسلمانان جهان و مردم ایران ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۷۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) در آذرشهر، افزود: ولایت مطلقه فقیه، فرمان خدا، وصیت ائمه معصومین(ع) و محور وحدت و قدرت و عامل پیروزی و تداوم انقلاب و حفظ دیانت و مقبولیت نظام اسلامی است .
وی قدرت را مختص خدا دانست و اظهار داشت: امروز ملاک و معیار قدرت در ابزار و تجهیزات نظامی نیست بلکه قدرت در دستان خدا و مخصوص بندگان راستین خداست.

سردار عباسقلی زاده افزود: امروز مردم ما خوب می دانند عزت و اقتدار فقط در سایه تبعیت از ولایت فقیه و استقامت در راه باورهای دینی و بهره گیری و زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

وی با اشاره به مشکلات امروز و ناکارآمدی بعضی مسئولان تاکید کرد: بخشی از مشکلات اصلی ما به آمریکا و دشمنان خارجی و بخشی به ناکارآمدی و کوتاهی بعضی مسئولان ، دراقدام بعضی عملکردها بر می گردد و این امر مردم را دچار مشکل کرده است.

عزت و ا ارمغان امام خمینی(ره) به مسلمانان جهان

عباسقلی زاده حجاب را مایه افتخار دین و یک نقطه قوتی برای نظام اسلامی دانست و یادآور شد: همه شهدا در وصیتنامه خود به حفظ حجاب اشاره و تاکید کرده اند چون نقطه قوت مسلمانان است و عدم حفظ حجاب نقطه ضعفی برای ماست و دشمن امروز دست خود را روس نقطه ضعف ما گذاشته است.

وی در پایان انتخابات پیش روی و آینده مجلس را مهم دانست و به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار