امام جمعه خرمدره:

مهم‏ترین هدف امام خمینی(ره) از انقلاب حفظ دین بود

زنجان _ امام جمعه خرمدره گفت:مهم‏ترین هدف امام خمینی(ره) از انقلاب حفظ دین و مبارزه با طاغوت بود.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۱۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ١۵ خرداد با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم شهید پرور خرمدره در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام زاهدی پور، امام جمعه خرمدره اظهار داشت:خودآگاهی، عزت و آزادی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.

وی در ادامه به ویژگی‌های امام (ره) اشاره کرد و گفت:توکل به خداوند، شجاعت، عدم ترس از دشمن، عدم امید به غیر خدا، مسئولیت در ارتباط با حفظ دین و توجه به خواسته‌های مردم از ویژگی‌های ایشان بود.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه مهمترین دغدغه امام حفظ دین بود، افزود: این دغدغه ایران اسلامی را در قلعه محکم ایمان و غیرت دینی قرار داد.

وی افزود: امام با تحمل مشقت تبعید‌ها اسلام حقیقی را در جامعه حاکم کرد و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

حجت الاسلام زاهدی پور زمینه، ریشه و منشا انقلاب اسلامی ایران واقعه ۱۵ خرداد عنوان کرد و گفت:به گونه‌ای که رضاخان و محمدرضا پهلوی با اجرایی نمودن لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی که از مهم‌ترین بخش‌های آن کنار گذاشتن شرط سوگند به قرآن کریم برای کاندیدا‌ها بود، درصدد بی دین کردن ایران بودند که امام با هوشیاری کامل با آن مقابله کردند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد:حضرت امام احیاگر اسلام ناب محمدی و احیاگر راه شهدا و شهادت طلبی بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار