خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در منصوره علیا شادگان برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان،حوزه مقاومت بسیج شهدای حسینی و شورا و دهیاری روستای منصوره علیا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۲۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه شادگان؛

 مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اهالی، مسئولان و بسیجیان پایگاه شهدای منصوره در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار گردید.

 

مسئول تبلیغات شهرستان شادگان در آغاز این مراسم بیان کرد: امام خمینی را شخصیتی نابغه در همه ابعاد دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی فقیهی عالم و سیاستمداری توانا بود که به جز خدا، از کسی نمی ترسید.

 

حجت الاسلام خالد مجدم افزود: اکثر شئونات اسلامی که در زمان حکومت رژیم شاهنشاهی از بین رفته بود با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، در کشور احیا شد و به مرور زمان به نقاط مختلف جهان نیزصادر گردید.

 

وی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت امام، اتکا به رأی مردم بود چون نگاه امام به مردم نگاه ابزاری نبود و نمی خواست با نام مردم به مردم ظلم کند.

 

حجت الاسلام خالد مجدم در پایان گفت: امام برای خدا کار می کرد و در جهت رضایت خدا، رضایت مردم را دنبال می کرد برای همین خداوند نیز در همه حال یاور او بود و به این شیوه انقلاب به سر انجام رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها