به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیام تسلیت ارسال کرد
کد خبر: ۹۵۱۸۳۵۸
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،ابوذرقایدی حقیقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیام تسلیت ارسال کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

"راه او راه ما، هدف او هدف ما، و رهنمود او مشعل فروزنده‌ی ماست". «  مقام معظم رهبری»

۱۴ خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد را گرامی می‌داریم.

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

امت‌ امام(ره)‌، که‌ از سرچشمه‌ فیاض‌ آن‌ پیر فرزانه‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملت‌های‌ دیگر، حتی‌ ملت‌های‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.

 قیام ۱۵ خرداد اسطورۀ قدرت ستم‌شاهی را در هم شکست و افسانه‌ها و افسون‌ها‌‎ ‎‌را باطل کرد. شهادت جوانان رشید و زنان و مردان در آن روز، سدّ عظیم قدرت شیطانی‌‎ ‎‌را از بنیان سست نمود. خون سلحشوران کوخ نشین، کاخ‌های ستم را در هم کوبید. ملت‌‎ ‎‌عظیم الشأن ایران با قیام و نثار خون فرزندان عزیز خویش، راه قیام را برای نسل‌های آینده‌‎ ‎‌گشود و ناشدنی‌ها را شدنی کرد.

اینجانب سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین۱۵ خرداد را به مردم همیشه در صحنه شهرستان تنگستان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان تسلیت عرض نموده و امیدواریم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

 

ابوذر قائدی حقیقی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار