در استان مازندران صورت گرفت :

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران از کارخانه نساجی مازندران

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران از کارخانه نساجی مازندران بازدید کرد. در جریان این بازدید که از خطوط مختلف کارخانه اعم از ریسندگی‌، مقدمات بافندگی‌، کنترل کیفی پارچه، رنگرزی، تکمیل و کنترل کیفی نهایی بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۵۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳

به گزارش پایگاه روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور؛ سید جواد حسینیان از کارخانه نساجی مازندران در مازندران بازدید کرد. در جریان این بازدید که از خطوط مختلف کارخانه اعم از  ریسندگی‌، مقدمات بافندگی‌، کنترل کیفی پارچه، رنگرزی، تکمیل و کنترل کیفی نهایی بازدید به عمل آمد.

وی بیان داشت: حل مشکل تمام واحد‌های صنعتی از جمله نساجی را وظیفه خود میدانیم.

 حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در حاشیه بازدید میدانی از کارخانه نساجی مازندران اظهار کرد: با هدایت‌های سپاه و برنامه ریزی‌هایی که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا صورت داده و در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب و تحقق شعال سال، این سازمان اقدام به احصای مشکلات و آسیب های کارخانجات و شرکت‌ها نمود .

در پایان این بازدید، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با مدیران واحدها و قسمت های این کارخانه به دیدار و گفتگو نشست و به همه آن‌ها جهت تلاش برای رونق تولید ملی خسته نباشید و خداقوت گفت.

ارسال نظرات