خبرهای داغ:
گردان ۱۰۷امام حسین(علیه السلام) :

برگزاری همایش بزرگ خانوادگی، فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه وجهاد تبیین وافزایش روحیه شور و نشاط بین خانواده ها، برگزاری همایش بزرگ خانوادگی با حضور تعدادی از خانواده های محترم شهدای مدافع حرم و سلامت، خانواده های بسیجیان و پایوران گردان ۱۰۷امام حسین(علیه السلام) در محل پارک ناژوان از باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، موزه صدف ها و تله سیژ ناژوان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام )، به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه وجهاد تبیین وافزایش روحیه شور و نشاط  بین خانواده ها، برگزاری همایش بزرگ خانوادگی با حضور تعدادی از خانواده های محترم شهدای مدافع حرم و سلامت، خانواده های بسیجیان و پایوران گردان ۱۰۷امام حسین(علیه السلام) در محل پارک ناژوان از باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، موزه صدف ها و تله سیژ ناژوان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین(علیه السلام) در خصوص این خبر گفت: این همایش  در منطقه ناژوان اصفهان با حضور تعدادی از خانواده های محترم شهدای مدافع حرم و سلامت، خانواده های محترم بسیجیان وپایوران گردان۱۰۷امام حسین(علیه السلام) در راستای ایجاد شور و نشاط و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه برگزار گردید. 

این فرمانده در ادامه افزود: از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش بازدید خانواده ها از باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، موزه صدف ها و تله سیژ ناژوان بود که الحمدلله طبق نظر سنجی به عمل آمده با رضایت مندی کامل شرکت کنندگان همراه بود.

وی در ادامه افزود: متأسفانه امروز در سطح جامعه مخصوصا مناطق گردشگری شاهد هنجار شکنی هایی در حوزه عفاف و حجاب هستیم که حضور خانواده های متدین و محجبه و ترویج چهره به چهره امربه معروف و نهی از منکر می تواند یکی از روش های مؤثر در مقابله با چنین معضلاتی باشد لذا از مهمترین اهداف این برنامه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در مراکز گردشگری بود که مطمئنا در صورت تداوم، این حرکات تأثیرات مثبتی بر سطح جامعه خواهد داشت.

وی در پایان بیان داشت: در این برنامه بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان و خانواده های محترم آنان شرکت داشتند که از مکان های ذکر شده بازدید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها