دبیر قرارگاه تحول محله اسلامی شهید افساء روستای خیرآباد رودان:

توکل به خداوند یکی از برجسته ترین ویژگی های امام خمینی( ره )بود

دبیر قرارگاه تحول محله اسلامی شهید افساء روستای خیرآباد رودان گفت :توکل به خداوند یکی از برجسته ترین ویژگی های امام خمینی ره بود.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۲۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان : حجت الاسلام شنوایی دبیر قرارگاه تحول محله اسلامی شهید افساء روستای خیرآباد رودان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی ره گفت : امام راحل یک انسان برجسته و خودساخته و کم نظیر بود .
وی ادامه داد: یکی از برجسته ترین ویژگی های ایشان توکل و اعتمادشان به خداوند متعال بود که البته این توکل به خدا را از ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام الگو گرفته بود.
حجت الاسلام شنوایی تاکید کرد: در کنار توکل به خداوند اعتماد به مردم ایمان به راهی که درپیش داشت و همچنین ایمان به هدفی که داشت از امام امت یک کوه مقاوم و استوار دربرابر موانعی که پیش رویش بود ساخت .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال حضرت امام ره عنوان کرد: امام ره حکومت را از دست ظالمان خارج کرد و به مردم سپرد و مردم را دخیل در سرنوشت خود کرد و از همان ابتدا ایمان به خدا و امید به آینده متور محرک انقلاب بود ولی امروز دشمنان ما هم ایمان مردم و هم امیدشان را نشانه گرفته اند پس وظیفه همه ماست که تلاش کنیم و نگذاریم امید مردم مبدل به ناامیدی شود گرچه کشور ما مشگلات اقتصادی و معیشتی دارد اما پیشرفتهای عظیمی هم داشته ایم که مایه چشم روشنی و امید به آینده است و طبق وعده رهبر معظم انقلاب قطعا آینده ی روشنی در انتظار ملت ایران خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار