مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) در بستک برگزار شد

مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) در بستک برگزار شد
کد خبر: ۹۵۱۸۵۲۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک مراسم  گرامیداشت رحلت امام راحل با حضور امام جمعه ،فرمانده سپاه بستک و دیگر مسئولین شهرستان و مردم انقلابی این شهرستان برگزار گردید
حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک در مراسم سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: با وقوع انقلاب اسلامی و حرکت پیامبرگونه امام راحل و قدرت گرفتن اسلام، تفکرات مردم عوض شد و حتی برخی از سیاستمداران دنیا نیز نظراتشان تغییر پیدا کرد.

وی افزود: امام بدون وقفه در برابر مخالفان اسلام ایستاد.شخصیت امام یک شخصیت فرا ملی و فرا منطقه ای بود و باید در دانشگاه ها و حوزه های علمیه، به ابعاد شخصیتی امام بیشتر پرداخته شود تا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را بیشتر شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تفکر غرب را فرو ریخت و امام دین مبین اسلام را مجددا زنده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولین گفت: مسئولین ما باید با روحیه جهادی برای این مردم که شایسته بهترین ها هستند تلاش و خدمت کنند.ارزش مردم بیش از چیزی است که ما فکر می کنیم.مردم در بحران ها پای نظام و انقلاب ایستادند و باز هم خواهند ایستاد.

امام جمعه شهرستان بستک در پایان اظهار داشت: مردم در تمام صحنه ها خود را نشان داده اند و حالا نوبت مسئولین است تا ضمن همراهی با خواسته های دلسوزانه رهبر انقلاب، خدمت بی‌منت خود را به مردم نشان دهند و در خدمت صادقانه کوتاهی نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار