خبرهای داغ:
شکارچی سامانه‌های سپر موشکی دشمن را بشناسید؛
موشک هایپرسونیک ایرانی(فتاح)، هزار و ۴۰۰ کیلومتر برد دارد؛ همچنین این موشک با برخورداری از سرعتی معادل ۱۳ ماخ، قادر است از تمامی سامانه‌های سپر موشکی عبور و این سامانه‌ها را منهدم کند.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۵۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، دُرِّ"ما می‌توانیم" در صدف "دفاع مقدس"، جلا پیدا کرد، صنعت دفاعی ایران، امروز این راهبرد اساسی را محقق کرد. ساخت انواع موشک، پهباد، ناوشکن، ناو، زیر دریایی وغیره امواج بلند اقیانوس صنعت دفاعی کشور است. صنعت موشکی لبه تیز سپربازدارندگی از جنس قدرت دفاعی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران،صخره‌های سخت تحریم‌ها را با تونل‌های موشکی در زمین و ساخت انواع شناور متناسب با استاندارد‌های روز دنیا در دریا، را به بستر تحقق راهبرد ما می‌توانیم با ساخت انواع ماهواره‌بر به فضا تبدیل کرده است.

"ابر موشک هایپرسونیک ایرانی" که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این دستاورد مهم دفاعی بومی ساخته شده توسط دانشمندان انقلابی و مجاهدان سنگر قدرت دفاعی کشور را فتاح نام گذاشتند.

موشک هایپرسونیک هزار و ۴۰۰ کیلومتر برد دارد؛ همچنین این موشک با برخورداری از سرعتی معادل ۱۳ ماخ، قادر است از تمامی سامانه‌های سپر موشکی عبور و این سامانه‌ها را منهدم کند. دقت اصابت فزاینده، سرعت بسیار بالا، مانورپذیری فوق‌العاده، توان پنهان‌کاری و عبور از سامانه‌های راداری، استفاده از نسل جدید سوخت جامد، و کلاهک مخروطی انفجاری از ویژگی‌های فتاح ایرانی است.

ایران در گود استکبارستیزی زنگ حضور در جمع کشور‌های صاحب صنعت ساخت موشک‌های هایپرسونیک (ابرفراصوت) به عنوان پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی را با ساخت"فتاح" به صدا درآورد.

به مناسبت این روز بزرگ در صنعت دفاعی کشور با سردار محمد جواد قهرمانی معاون پیشین سپاه پاسداران در خصوص در  دستاوردهای هوافضای سپاه به گفتگو نشستیم.

جمهوری اسلامی ایران، قدرت موشکی غرب آسیا

سردار قهرمانی موفقیت‌ها در صنعت دفاعی کشور را از سرفصل‌های درخشان کارنامه پاسداری سپاه از انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز سپاه در حوزه موشکی و فضایی به دستاوردهای مهمی در دنیا دست یافته است.

ایران به همت نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران به قدرت موشکی منطقه تبدیل شده است

معاون پیشین فرهنگی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به همت نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران به قدرت موشکی منطقه تبدیل شده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها قدرت موشکی غرب آسیا، بلکه در فهرست قدرت‌های موشکی دنیا قرار گرفته است. 

قهرمانی ساخت پهپادهای رادار گریز و ناو هواپیمابر (بدون سرنشین)را از دیگر جلوه‌های انقلابی و ولایی سپاه پاسداران در ترسیم سپر دفاعی مستحکم برای نظام، تمامیت ارضی و امنیت ملت عزیز ایران، برشمرد و تصریح کرد: از طرف دیگر ساخت شناورهای موشک انداز و راکت انداز در نیروی دریایی سپاه، از دیگر دستاوردهای ویژه سپاه پاسداران است.

معاون پیشین فرهنگی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اقتدار سپاه پاسداران لرزه بر اندام استکبار جهانی و مزدورانش در غرب آسیا انداخته است، تحریم‌های سپاه از سوی مستکبرین عالم را شیطنت‌های دشمن نسبت به این نهاد انقلابی وتنها دست انداز کوچکی مقابل قطار پیشرفت و اقتدار سپاه پاسداران برشمرد و تصریح کرد: نقش سپاه پاسداران در افزایش ضریب امنیت مرزها و کنترل بالای آن دشمن را زمین گیر کرده است.

سپاه پاسداران، " ما می‌توانیم" را تفسیر و به منصه ظهور گذاشته است

معاون پیشین فرهنگی سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران، " ما می‌توانیم" را تفسیر و به منصه ظهور قرار داده است، اضافه کرد: این امر با استفاده از ظرفیت مدیران جهادی و متخصص انقلابی در عمق صنعت دفاعی کشور محقق شده است.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار