مدیر عملیات عمومی خارگ:

افزایش نرخ بلیط شناورهای مسافربری خارگ غیرقانونی است

با توجه به اینکه مرجع تعدیل نرخ نفر صندلی شناور آروس مهیار در مسیر گناوه به خارگ و شناور گلاره در مسیر بوشهر به خارگ و بالعکس استانداری و فرمانداری بوشهر می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۷۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

افزایش نرخ بلیط شناورهای مسافربری خارگ غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:مدیر عملیات عمومی خارگ در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:افزایش نرخ بلیط شناورهای مسافربری مسیر گناوه و بوشهر به خارگ و بالعکس بدون اعلام مراجع ذیصلاح غیرقانونی است.

حسین احمدی اظهار داشت: طبق گزارشات مردمی دریافت شده در روزهای اخیر مبنی بر افزایش نرخ بلیط شناورهای مسافربری در مسیرهای بوشهر، خارگ، گناوه خارگ و بلعکس؛ این افزایش نرخ بدون هماهنگی و اخذ مجوز لازم از مراجع قانونی نرخ گذاری صورت گرفته و غیر قانونی خواهد بود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه مرجع تعدیل نرخ نفر صندلی شناور آروس مهیار در مسیر گناوه به خارگ و شناور گلاره در مسیر بوشهر به خارگ و بالعکس استانداری و فرمانداری بوشهر می‌باشد، هرگونه افزایش نرخ بدون در نظر گرفتن شرایط قرارداد فی‌مابین شرکت راهبر شناور و مدیریت عملیات عمومی فاقد اعتبار خواهد بود.
 
مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در جزیره خارگ و همچنین دستور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته از افزایش نرخ کرایه جلوگیری به عمل آمد.
پایان خبر/
ارسال نظرات