خبرهای داغ:

اختصاص قیر رایگان برای بهسازی ۱۰۰ خیابان در شادگان

شهردار شادگان از اختصاص ۷۱۰ تن قیر رایگان برای بهسازی ۱۰۰ خیابان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مرتضی زاهدی به اختصاص ۷۱۰ تن قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری‌های کشور به شهرداری شادگان اشاره کرد و گفت: این مقدار قیر برای ایجاد زیرساخت و بهسازی معابر ۱۰۰ خیابان این شهرستان اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه با اختصاص این مقدار قیر حدود ۱۲۰ هزار متر مربع از معابر شهری شادگان امسال آسفالت خواهد شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های عمرانی در سطح شهر آغاز شده و تاکنون ۳۰ خیابان بهسازی و آسفالت شده است.

 

زاهدی می‌گوید: برخی طرح‌های عمرانی در شادگان پس از مناقصه و شناخت پیمانکار از اواخر خردادماه امسال اجرا می‌شوند و برخی دیگر نیز در مرحله مناقصه و شناخت پیمانکار هستند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش شهرداری شادگان ایجاد زیرساخت، بهسازی و آسفالت ۷۰ خیابان این شهر تا پایان امسال است.

 

شهردار شادگان با اشاره به انجام عملیات آسفالت و بهسازی در مناطق بافت فرسوده شهرستان، اضافه کرد: مسجد جامع، مسجد منصوری و مسجد سید شریف در مناطق پر جمعیت و جزو بافت‌های فرسوده شهری هستند.

 

وی گفت: شهرداری شادگان با اعتبار فعلی قادر به رفع مشکلات ناشی از بافت فرسوده شهری نیست، بنابراین تلاش می‌شود بودجه امسال شهرداری بر اساس بودجه سال‌های ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تخصیص یابد.

 

به گفته زاهدی؛ حدود ۶۰ خیابان در مناطق فرسوده شادگان زیر آسفالت رفته و در صورت تخصیص بودجه ۳۵ خیابان دیگر این مناطق بهسازی و آسفالت خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار