خبرهای داغ:
تبریز- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از استقرار میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور از روز چهارشنبه هفدهم تا جمعه نوزدهم خرداد جاری در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۶۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران توجه، تمرکز و حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات آنها را هدف اصلی دولت خواند و اظهار کرد: استقرار میز ارتباطات مردمی بخشی از تکالیف منشور حقوق شهروندی و از مسائل مهم اخلاق حرفه‌ای در مدیریت و اداره بخش عمومی است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته تمهیدات لازم به منظور برگزاری مناسب و شایسته میز ارتباطات مردمی در محل این سازمان فراهم گردیده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: قاسم علی اکبری، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در امور ایثارگران و محمد ابوئی مدیرکل دفتر مجلس و استان‌ها به عنوان نمایندگان سازمان اداری استخدامی کشور در میز ارتباطات مردمی حضور خواهند داشت.

وی پیگیری مسائل استان در حوزه‌های اداری و استخدامی بویژه رسیدگی و پاسخگویی به سوالات کارمندان دولت را از جمله ماموریت‌های میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها