خبرهای داغ:

گارگاه علمی و آموزشی در در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری گارگاه علمی و آموزشی با موضوع سبک و روش نوشتن مقاله و پایان نامه در در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۸۱
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد ماه، کرسی آزاد اندیشی با موضوع روش و منش امام (ره) در مسجد جمعه در این محله برگزار شد.

او افزود: کارگاه علمی با موضوع سبک و روش نوشتن مقاله و پایان نامه با حضور رضا کلامی از کارشناسان این حوزه نیز با استقبال خوبی از سوی جوانان بسیجی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: برپایی حلقه جوانان شهید حسین سماوی و تشکیل جلسه عرصه های نقش آفرین پایگاه در جهت برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای برنامه های متنوع در عرصه های مختلف، از دیگر برنامه های اجرایی با همکاری مسجد جمعه در این محله بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار