11 خانه احسان در استان ایلام فعال شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: تاکنون ۱۱ خانه احسان ستاد اجرایی در استان فعال شده است و به جامعه هدف ارائه خدمت می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۱۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، محمد زارع روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح خانه احسان محله «فرزگه» شهرستان ایوان، اظهار کرد: هدف از راه اندازی خانه های احسان در سطح استان توانمند سازی محلات با محوریت اشتعالزایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

وی یادآور شد: تا کنون در شهرستان ایوان ۲ خانه احسان افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام ادامه داد: افرادی که در خانه های احسان‌ فعالیت می‌کنند نسبت به شناسایی و توامندسازی افراد دارای مهارت و نیازمند حمایت معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها اقدام می‌کنند.

زارع با تاکید بر اینکه متقاضیان ایجاد شغل دارای مهارت با معرفی از طرف خانه‌های احسان‌ جهت راه‌اندازی کسب و کار تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می کنند، تصریح کرد: هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها در موفق عمل کردن خانه های احسان‌ بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه های احسان‌ شناسایی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

وی، با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایوان متدین، مردمدار و لیاقتمند هستند و خدمت به این منطقه یک فرصت است، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین موکب‌های این شهرستان که در مسیر تردد زائران مرز مهران قرار دارند مورد حمایت ستاداجرایی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار