خبرهای داغ:
در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین عنوان شد:

اجازه ندهیم غرب آزاد اندیشی را برای دانشجویان تبیین کند

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم غرب آزاد اندیشی را برای دانشجویان ما تبیین کند بلکه بسیج دانشجویی باید با جهاد تبیین نسبت به آگاه سازی و بصیرت افزایی پیش گام باشد وقبل از این که غرب جلسات آزاد اندیشی را در دانشگاه‌ها برگزار کند باید جلسات با محوریت انقلاب و رهبری در دانشگاه‌ها برپا شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۶۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در آئین تکریم ومعارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین اظهار داشت: یکی از بازو‌های قدرتمند نظام، بسیج دانشجویی است و بسیج دانشجویی مورد توجه مقام معظم رهبری است و دانشجو ودانشگاه برای ایشان اهمیت زیادی دارد.

وی عنوان کرد: مجموعه دانشجویی قاینات به دلیل بصیرت درحوادث اخیر خوش درخشید و خوشبختانه در اغتشاشات و فتنه‌ها سربلند بیرون آمد.

اسحاقی افزود: امروز جهاد تبیین از همه چیز مهم‌تر است ونباید اجازه دهیم غرب آزاد اندیشی را برای دانشجویان ما تبیین کند بلکه بسیج دانشجویی باید با جهاد تبیین نسبت به آگاه سازی و بصیرت افزایی پیش گام باشد وقبل از این که غرب جلسات آزاد اندیشی را در دانشگاه‌ها برگزار کند باید جلسات با محوریت انقلاب و رهبری در دانشگاه‌ها برپا شود.

وی ادامه داد: این روز‌ها دشمن اعتقاد و ایمان دانشجویان ما را هدف قرار داده است و باید حواسمان باشد که در کنار اردو‌های جهادی روی این مسائل هم کار شود.



سید مصطفی موسوی زاهد مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیج دانشجویی ظرفیت بسیار خوبی دارد وعلاوه بر تشکیل تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها با ارائه خدمات در مناطق محروم، در عرصه محرومیت زدایی هم فعالیت دارد.

وی بیان داشت: درکنار فعال نمودن گروه‌های جهادی در شهرستان، جمعیت امام حسن (ع) که ارائه خدمات به حاشیه شهر‌ها را دارد نیز فعال خواهد شد تا در طول سال در مناطقه حاشیه‌ای کار‌های فرهنگی، آموزشی، پزشکی، و... ارائه دهد.

موسوی زاهد افزود: سال گذشته بیش از ۱۱٠٠دانشجو از سطح استان به راهیان نور اعزام شدند و ازجمله برنامه‌های محوری ما قرارگاه عهد خدمت که درتابستان خواهدبود و دیگری اربعین دانشجویی است که نیازمند همراهی وهمکاری همه مسئولین شهرستان هستیم.


وی عنوان کرد: رهبر انقلاب از دانشجویان موضوع مطالبه گری را درخواست دارند که این مطالبه گری گاهی در دانشگاه اتفاق می‌افتد وگاهی به شهرستان و استان می‌رسد وخواهشی که از بزرگواران دارم این است که سعه صدر را بیشتر و با روی گشاده پاسخگو باشند و در جمع دانشجویان حضور داشته باشند و به کمک همدیگر مسائل و موضوعات را پیش ببریم.

وی متذکر شد: مطالبه گری اصول و قواعد دارد و نباید به سمتی پیش رود که باعث آبروریزی مومن شود.


در این مراسم از زحمات سعید مختاری مسئول سابق بسیج دانشجویی تجلیل و محمدجواد رجب پور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی قاین معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها