مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)، گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است و انقلاب اسلامی در تمام ابعاد با قدرت رو به جلو حرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۷۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در جلسه هم اندیشی با اساتید دانشگاه پیام نور که در سالن جلسات این دانشگاه زنجان برگزار شد اظهار داشت: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید دید که چه دستاورد‌هایی حاصل شده است و نظام در چه حوزه‌هایی قدرتمند شده و آیا توانسته به شعار‌هایی که داده بود عمل کند.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است


وی با اشاره به اینکه هر کشوری برای توسعه و پیشرفت نیاز به زمان دارد و برای رسیدن به هدف با سختی‌های زیادی مواجه است افزود: کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب دشمنان را ناامید کرده است، بیان کرد:انقلاب اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، امنیتی، پزشکی کشتیرانی، پهپادی، موشکی و ... پیشرفت‌های بسیاری بدست آورده است که امروز دشمنان نیز به این پیشرفت‌ها اقرار دارند.

وی تصریح کرد: ایران از لحاظ بعد علمی نیز بسیار قوی شده و شاهد این موضوع پرورش دانشمندان زیاد در این مرز و بوم است و مراکز علمی تا دورترین نقاط و روستا‌ها پیشرفت کرده است.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)، تصریح کرد: ایران با وجود امکانات کم، اما با داشتن دانشمندان قوی توانسته در بعد نظامی به پیشرفت‌های چشمگیر نائل آید و امروز شاهد آن هستیم که ناوگروه ۸۶ ارتش بدون هیچ واهمه‌ای دور دنیا را با اقتدار ۳۶۰ درجه می‌پیماید و این نشان از قدرت و اقتدار کشورمان است.


این مسئول با بیان اینکه مشکلات مختلفی در کشور از جمله معیشت، مسکن، اشتغال و... در کشور وجود دارد، تاکید کرد:این مشکلات مختص ایران نیست و در کشور‌های مختلف نیز هست و لازم و ضروری است این مشکلات با توجه به ظرفیت‌های که در کشور وجود دارد توسط مسئولان حل شود.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)، گفت: طبق فرمایشات رهبری باید روی امید در جامعه کار شود و اجازه نداد که جامعه به سمت ناامیدی برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار