خبرهای داغ:
استاندار خوزستان: مبارزه با قاچاق نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند و کار کارشناسی دقیق است.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، استاندار خوزستان در نشست ستاد مبارزه با قاچاق و ارز استان گفت: شناخت شبکه‌های تضمینی قاچاق، نظارت و کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی در خارج از مرز‌ها ضروری است، هر مدیری در حوزه کاری خود وقت ویژه‌ای برای مبارزه با قاچاق بگذارد

 

علی اکبر حسینی محراب در ابتدای این نشست بر ضرورت فعالیت کارشناسی و مطالعاتی وسیع تاکید کرد و اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم‌افزایی، کار کارشناسی و مطالعاتی دقیق، اراده‌ای مصمم با بهره‌گیری از توانمندی افرادی پاک دست است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه ما باید برای مردم آسایش و رفاه به ارمغان بیاوریم؛ بیان داشت: مطالعه بر روی جریان‌های قاچاق برای جلوگیری از خروج کالا و ارز ضروری است؛ بی مبالاتی در عرصه مدیریت سبب می‌شود تا این رخداد‌ها پیش آید.

 

حسینی محراب اثرات قاچاق برای استان و کشور باید مورد توجه واقع شود، عنوان داشت: شناخت شبکه‌های تضمینی قاچاق، نظارت و کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی در خارج از مرز‌ها ضروری است.

 

وی افزود: هر مدیری در حوزه کاری خود وقت ویژه‌ای برای مبارزه با قاچاق بگذارد.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: با فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، قاچاق را برای جوانان و نوجوانان مذموم جلوه دهیم.

 

حسینی محراب در پایان بر جمع بندی طرح مطالعاتی مبارزه با قاچاق تأکید کرد و ابراز داشت: هم افزایی دستگاه‌های امنیتی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نرم افزار‌های قوی ضروری است؛ همچنین از تجربه موفق استان‌های دیگر و کشور‌ها را درخصوص مبارزه با قاچاق استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار