خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده یکهزار کلاس درس در استان ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۱۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سعیدی پور در مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه استثنایی حاج حسن حمدان ساعدی در اهواز گفت: بسیار خرسندیم که به بهانه بهره برداری از یک مدرسه فاخر و ارزشمند خیرساز به همت و تفکر و نگاه والای آقای ساعدی که بسیار علاقمند به این حوزه و یاری گر ما هستند کرد هم آمده ایم.ساخت یکهزار کلاس درس در خوزستان تا پایان امسال

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های مشارکت مدرسه سازی افزود: نظم جدیدی در خوزستان شکل گرفته و مسیر تازه‌ای در نهضت مدرسه سازی استان باز شده است که با همراهی و نگاه سه گانه آموزش و پرورش، خیران و نوسازی مدارس شاهد رشد بسیار خوب آن هستیم.

 

سعیدی پور ادامه داد: پارسال ۶۱۵ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه تحویل شد و برای امسال نیز این روند ادامه دارد و چشم‌انداز تحویل یکهزار کلاس درس تا پایان امسال را داریم که بیانگر توسعه نهضت مدرسه سازی است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با بیان اینکه ۴ طرح آموزشی دانش آموزان استثنایی را در دست اجرا داریم، اضافه کرد: ساخت مدارس استثنایی و مراکز آموزشی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در سال‌های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و رویکرد‌های تخصصی دنبال شده است، مانند ساخت مدارس ویژه طیف دانش آموزان اوتیسم و طی دوسال اخیر ۵۳ کلاس درس را هم تحویل داده ایم.

 

وی گفت: دانش آموزان استثنایی نیازمند ترحم نیستند، بلکه باید ظرفیت‌های آن‌ها دیده شود، همه کمک کنند تا بتوانیم امکانات مناسب زندگی و تحصیل را برای آنان فراهم کنیم و این نگاه مومنانه را در نظر داشته باشیم.

 

سعیدی پور می‌گوید: فراهم کردن فضا و تجهیزات مناسب این دانش آموزان به منظور تحقق عدالت آموزشی بسیار مهم است و نوسازی مدارس نیز در این زمینه پای کار است هر زمان لازم باشد در بحث ساخت مدارس استثنایی آماده هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها