خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره اینکه نیازمند شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط بین آزادگان هستیم، گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت آزادگان، در عرصه حمایت از انقلاب و نظام اقدامات موثمر ثمری انجام شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۱۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت شهدای آزاده (غریب در اسارت) استان همدان، با تأکید بر اینکه نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و ایثارگران آشنا شوند، اظهار کرد: اسرا و آزادگان دارای ظرفیت غنی در عرصه حمایت از نظام، انقلاب و اسلام هستند که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی با اشاره اینکه نیازمند شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط بین آزادگان هستیم، یادآور شد: حضور بیش از ۴۳ هزار آزاده رقم کمی نیست که می‌توان با استفاده از این ظرفیت، در عرصه حمایت از انقلاب و نظام اقدامات موثمر ثمری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای آزاده ایده خوبی است، گفت: با توجه به اینکه کنگره ملی 8 هزار شهید استان نیز در سال جاری برگزار می‌شود، بنابراین خوب است تا از ظرفیت کنگره برای معرفی این عزیزان استفاده شود.

وی افزود: فضای موجود در دوران اسارت بسیار غریب بوده که امیدواریم این یادواره بتواند غربت و مقاومت آزادگان ما را به درستی در سطح جامعه منعکس کند.

شعبانی با تأکید بر اینکه در یادوراه‌ها باید بتوانیم تا اقشار مختلف جامعه را با خود همراه کنیم، اظهار کرد: نباید در برگزاری چنینی مراسم‌هایی، به اماکن خاص محدود شویم و لذا همراهی اقشار مختلف خصوصا نسل جدید از ضرورت‌ها است.

وی تصریح کرد: عموم مردم باید این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را ببیند و قدردان این ایثار آزادگان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات