خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی و تمرینات رزمی، برنامه اردو 48 ساعته کویر و تمرینات آمادگی رزم همراه با دیگر برنامه های جانبی رزمی با حضوررزمندگان گردان ویژه فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) در کویر اطراف استان اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۶۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی و تمرینات رزمی، برنامه اردو 48 ساعته کویر و تمرینات آمادگی رزم همراه با دیگر برنامه های جانبی رزمی با حضوررزمندگان گردان ویژه فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) در کویر اطراف استان اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: در این اردو که به مدت 48 ساعت اجرا شد، مسافت 18.5 کیلومتر توسط رزمندگان این گردان بصورت پیاده روی طی گردید، نیروهای این گردان، کویر نوردی را همراه با رزم در کویر بر اساس، تمرین چریک و ضد چریک در طول مسیر اجرا نمودند.

این فرمانده در ادامه گفت: در روز دوم تمرین کمین و ضد کمین در محیط کویر، آشنایی با انواع زمین های کویری با استفاده از مربیان مجرب نیرو مخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

لازم به ذکر است پخت غذا، خواب در محیط کویر، رعایت اصول پدافندی و تامین در شب تا نماز صبح و تا روشنایی هوا بصورت تمرینی در کویر انجام گرفت.

ارسال نظرات