فرمانده سابق تیپ حفاظت امیرالمومنین علیه السلام سپاه ولی امر گفت: پیشرفت‌های کشور در سایه سار توحید و ایمان به الله ثمربخش بوده و این تفکر توحیدی و الهی تماماً ما‌ حصل تفکرات پیر جماران امام خمینی(ره) بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۸۸۷۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار صالح از فرماندهان سابق تیپ حفاظت امیرالمومنین علیه السلام سپاه ولی امر در جمع نمازگزاران مسجد جامع کیانمهر و بسیجیان پایگاه شهید چمران حوزه ۴۱۳ شهید بهشتی سپاه ناحیه امام هادی(ع)، اظهار داشت: پیشرفت های چهل و سه ساله انقلاب اسلامی توسط یک حکومت دینی اعمال شده و تنها این حکومت به واقع ملی گرا بود که می‌توانست این پیشرفت ها را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به نمونه هایی از پیشرفت های چهل و سه ساله انقلاب اسلامی، یادآوری کرد: پیشرفت‌ها در سایه سار توحید و ایمان به الله ثمربخش بوده و این تفکر توحیدی و الهی تماماً ما‌ حصل تفکرات پیر جماران امام خمینی (ره) بوده است.

سردار صالح با اشاره به اذعان دشمنان خارجی نسبت به پیشرفت و تکامل روزافزون جمهوری اسلامی ایران؛ به گلایه ها و مشکلات کشور نیز اشاره و تاکید کرد: نباید این مشکلات ما را از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همان زمینه سازی ظهور و به وجود آوردن تمدن نوین اسلامی است باز بدارد.

وی مکرراً به نقش جوانان و جایگاه جوانان در بیانیه گام دوم پرداختند و جوانان را رزمندگان و مجاهدان اصلی جنگ های امروز ما دانستند.

سردار صالح با بررسی تیتروار وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همه را به اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری طبق وصیت حاج قاسم و عمل به وصیت حاج قاسم توصیه کرد.

در انتهای مراسم مادحین اهل بیت(ع) به نوحه خوانی در رثای شهداء پانزدهم خرداد و جنگ تحمیلی پرداختند.

خبرنگار بسیجی: محمدامین ملک محمدی

ارسال نظرات