خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، از افتخارآفرینی دو دانش آموز قزوینی در پویش «هیس طوری» خبر داد.  
کد خبر: ۹۵۱۸۹۱۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

 

به گزارش خبرنگار بسیج، با اعلام نتایج مراحل پایانی مسابقه کتابخوانی هیسطوری دانش آموز قزوینی در سکوی اول بخش پسند( لایک)کشور قرار گرفت. 

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، با اعلام این خبر اظهار داشت: زهرا حسنی دانش آموز شهرستان آوج به تنهایی رتبه اول کشور در بخش پسند(لایک)را به خود اختصاص داده و با جایزه رتبه دوم بخش امتیاز مجموعا جایزه ۳۰میلیون تومانی را به قزوین ارمغان آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: انسیه حسن پور دانش آموخته دبیرستان فرزانگان ناحیه یک قزوین درگروه رتبه های اول مشترک کشور در بخش امتیاز و ششم بخش لایک(پسند)موفق به برنده شدن یازده میلیون تومن جایزه شدند.

 این مسئول ضمن قدردانی از فعالیت های مطلوب مدیران، مربیان مدارس، مدیران، معاونان و کارشناسان مناطق به ویژه مجموعه همکاران اداره فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و فرهنگی استان افزود: با توجه به ادامه روند افزایش امتیاز تا تیر ماه از دانش آموزان خواست تا با فعالیت بیشتر امتیاز خود را حداقل به ۵ هزار برسانند تا در قرعه کشی جوائز ارزشمند نیز شرکت داده شوند.

گفتنی است؛ این بازی مسابقه در راستای لبیک توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به مطالعه کتاب۱۵جلدی تاریخ استعمار بامشارکت حوزه هنری و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و بیش از ۴۰۰۰دانش آموز قزوینی در این مسابقه شرکت کردند و شهرستان آوج با ۸۷۶ نفر و ۱۵.۷۸درصد بیشترین مشارکت را داشته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار