خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان در جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج گفت: طرح نوجوانه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان در تابستان سال جاری در سراسر استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۳۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در اولین جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج و قرارگاه تعلیم و تربیت سپاه استان از اجرای طرح نوجوانه ها در تابستان امسال با محوریت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت : طرح اوقات فراغت نوجوانه ها با اهداف تربیتی و بصیرتی و با رویکرد افزایش مهارت ، آموزش ، تربیتی ، تفریحی و سرگرمی در تابستان امسال در استان سمنان برگزار می شود.
وی افزود: تجربه موفق اجرای این طرح در سال های گذشته و همچنین استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده ها از این طرح بیانگر اهمیت و نقش مهم برنامه های فرهنگی و تربیتی در ارتقای کیفی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در دستیابی به یک جامعه ی شاد ، پویا و مطلوب خواهد بود.
سردار دامغانی گفت: طرح نوجوانه ها تابستان امسال با رویکرد اجرای طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت و با هدف نشاط ، مهارت افزایی و بصیرت آفرینی در 205 پایگاه و مسجد سراسر استان سمنان برگزار می شود.
سردار دامغانی افزود: بهره گیری از فرصت تابستان و برنامه‌های متمرکز شور، نشاط، ورزش، هیجان، معرفت افزایی و مهارت افزایی را از اهداف این طرح است تا خروجی این کار تابستان بانشاط، معنوی و بامهارت باشد.
وي ادامه داد: طرح ملی نوجوانه ها طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت است که در پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می‌شود و
فراهم كردن زمينه جذب نوجوانان و جوانان در بسيج، حفظ انسجام نيروهاي سازماندهي شده در رده‌هاي مقاومت، فعال‌سازي برخي پايگاه‌ها و كانون‌هاي فرهنگي تربيتي در تابستان، غني‌سازي اوقات فراغت و در نهايت رشد و تعالي ديني، اخلاقي، رفتاري، اجتماعي و ... از مهم‌ترين اهداف غني‌سازي اوقات فراغت در پايگاه‌هاي بسيج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها