خبرهای داغ:
مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از برگزاری مرحله استانی مسابقه حفظ قرآن «نبأ عظیم» (حفظ جزء ۳۰) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۴۰
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سواری، مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با بسیجح، از برگزاری مسابقه استانی حفظ قرآن «نبأ عظیم» ویژه بسیجیان و اعضا حلقات صالحین مساجد استان خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ «نبأ عظیم» یا حفظ جزء سی قرآن کریم با هدف انسجام‌بخشی به فعالیت دارالقرآن‌های نواحی و همچنین جذب فعالان حلقات صالحین موجود در مساجد در دو بخش خواهران و برادران طراحی شد.

 

وی ادامه داد: در مرحله شهرستانی این مسابقه قرآنی، سه هزار نفر شرکت کردند. برگزیدگانی شهرستانی این مسابقه به مرحله استانی آن که پنج شنبه ٢۵ خردادماه در مجتمع رفاهی فجر برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌‎کنند.

 

سواری با بیان اینکه ۳۰۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند، افزود: در پایان به ١١٠ نفر از برگزیدگان مسابقه استانی حفظ قرآن «نبأ عظیم» هدایایی از کارت هدیه یک میلیون تومانی تا ربع سکه بهار آزادی تقدیم می‌‎شود.

 

مدیر دارالقرآن بسیجیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان همچنین با اشاره به سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج گفت: نام نویسی این مسابقات در حال انجام است. زمان ثبت نام در این مسابقات از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۰ تیر ادامه دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار