پیرو مطالبات مردمی مبنی بر انتشار بوی نامطبوع ناشی از فعالیت مجموعه تولید پودر استخوان آزفنداک در نزدیکی روستای دوتویه‌سفلی، هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک با همراهی معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک و اعضای شورای اسلامی روستا به صورت سرزده از مجموعه یادشده بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۷۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

بادلی در گفتگو با مسئولان کارخانه آزفنداک، بر لزوم رعایت حقوق مردم تاکید کرده و متذکر شد: فعالیت کارخانه آزفنداک باید به‌گونه‌ای باشد که ضمن تداوم فعالیت و عدم اخلال در ماهیت عملکردی مجموعه، بهداشت محیط و آسایش و رفاه مردم را نیز تحت‌الشعاع قرار ندهد.

 بادلی در ادامه افزود: رعایت حقوق مردم از جمله مهم‌ترین وظایف اخلاقی و انسانی است و برنامه‌ریزی لازم توسط مدیریت مجموعه آزفنداک برای اجرای طرح‌های رفاهی برای روستائیان از جمله تعامل با شورای اسلامی روستا و دهیاری برای ارتقاء سرانه‌های عمومی، ایجاد اشتغال و بکارگیری مردم روستا در مجموعه یادشده و ... صورت گرفته و در آینده نه‌چندان دور خدمات مطلوبی از سمت‌وسوی این مجموعه به مردم روستا ارائه خواهدشد.

وی همچنین تاکید کرد: روستای دوتویه‌سفلی یکی از روستاهای قدمت‌دار بخش کهریزک است و مدیران روستایی می‌بایست با بسترسازی و توسعه زیرساخت‌ها، زمینه‌های لازم برای تداوم رفاه عمومی و پیشگیری از مهاجرت معکوس و خالی از سکنه شدن روستا را فراهم آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار