خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در خوزستان: با شروع کار دولت سیزدهم ۱۷۰ واحد راکد صنعتی خوزستان، احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد اظهارکرد: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم رفع مشکلات واحد‌های صنعتی در کشور است.

 

احیای ۱۷۰ واحد صنعتی خوزستان در دولت سیزدهم

 

وی افزود: در ۲۱ ماه گذشته پنج هزار واحد صنعتی در کشور که بدلیل مشکلات مالی از چرخه تولید خارج شده بودند به چرخه تولید بازگردانده شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: از این تعداد ۱۷۰ واحد صنعتی خوزستان بودند که با برنامه ریزی‌های انجام شده به چرخه تولید برگشته و زمینه اشتغال و تولید در این استان فراهم شد.

 

حجت الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: در استان خوزستان یکهزار و ۸۱۰ واحد صنعتی وجود دارد که برخی در حال احداث، برخی نیمه تعطیل یا تعطیل هستند که دولت در تلاش برای رفع مشکلات و احیا این واحد‌ها است.

 

وی افزود: خوشبختانه با بازگشت پنج هزار واحد صنعتی به چرخه تولید زمینه اشتغال برای ۱۰۰ هزار نفر در کشور فراهم گردید.

 

امام جمعه اهواز در ادامه خواستار تسریع در روند بهره برداری از شرکت فولاد کاوه خرمشهر شد و گفت: با راه اندازی این شرکت زمینه اشتغال برای ۲۱ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: تامین امنیت برای افزایش سرمایه‌گذاری، ایجاد رقابت، کنترل قاچاق و مدیریت واردات جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق تولید بسیار اهمیت دارد، لذا مردم با خرید کالای تولید داخل می‌توانند به صنعت استان و کشور کمک کنند.

 

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه خواستار کنترل تورم در کشور و استان خوزستان شد و افزود: گرانی یکی از ابعاد جنگ نابرابر اقتصادی است، مردم گرانی را به سختی تحمل می‌کنند، ولی باید با گران‌فروشی و افسار گسیختگی قیمت‌ها مقابله کرد.

 

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در همه کشور‌ها تورم و گرانی هست و اختصاص به کشور ما ندارد بیان کرد: امسال سال مهار تورم است، ولی مهار تورم با همراهی دولت و مردم مقدور است.

 

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما از رفع بحران آب با اتصال کانال دز به کرخه خبر داد و گفت: اقدام دولت در این زمینه در سال ۱۴۰۱ موجب پیشگیری از وقوع بحران جدی آب در امسال در استان خوزستان شد.

 

نماینده، ولی فقیه در خوزستان مهمترین مشکلات مردم استان خوزستان را مسکن و اشتغال دانست و گفت: مشکلات پیش‌روی دریافت وام ازدواج رفع شود.

 

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: انتظار می‌رود که مشکلات پیش‌روی دریافت وام ازدواج رفع شود همچنین توجه به دغدغه‌های مختلف جوانان همواره مدنظر مسئولان باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار