خبرهای داغ:
استاندار خوزستان: توسعه کشاورزی باوی با کمک دانشگاه کشاورزی رامین انجام شود.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۹۸
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در نشستی به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات و پروژه‌های عمرانی شهرستان باوی مورد بررسی قرار گرفت.

 

توسعه کشاورزی باوی با کمک دانشگاه کشاورزی رامین

 

استاندار خوزستان در نشست شورای اداری شهرستان باوی گفت: امروزه به کمک علم میتوان از یک سطح زیر کشت با مصرف آب کمتر حجم بیشتری محصول تولید کنیم و همچنین بهره وری در کشت‌های گلخانه‌ای را افزایش دهیم و دانشگاه کشاورزی رامین میتواند در این زمینه پیشرو باشد.

 

استاندار خوزستان در این نشست گفت: کشاورزی و آب دو مزیت و پتاتسیل مهم شهرستان باوی محسوب میشود و توسعه کشاورزی در بخش‌های مختلف از جمله دامپروری، شیلات، صنایع تبدیلی باید در دستور کار مسئولان این شهرستان باشد.

 

وی افزود: در کنار توسعه کشاورزی بایست برنامه ریزی لازم جهت دسترسی به بازار‌ها و صادرات به داخل و خارج از استان و کشور انجام شود و برای این مهم می‌توان از پتانسیل دانشگاه کشاورزی این شهرستان استفاده کنیم.

 

حسینی محراب ادامه داد: امروزه به کمک علم میتوان از یک سطح زیر کشت با مصرف آب کمتر حجم بیشتری محصول تولید کنیم و همچنین بهره وری در کشت‌های گلخانه‌ای را افزایش دهیم و دانشگاه کشاورزی رامین میتواند در این زمینه پیشرو باشد.

 

گفتنی است در این نشست پروژه‌ها و مسائل مختلف شهرستان باوی در حوزه‌های آب روستایی و شهری، فاضلاب، برق، راه ها، مشکلات شهرداری، بهداشت و درمان، مراکز آموزشی، کشاورزی و …. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها