تبریز- معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در جریان سفر هیأت دولت به آذربایجان شرقی، از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۰۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، انسیه خزعلی در جریان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی؛ با حضور در خسروشاه از نزدیک در جریان فعالیت کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس قرار گرفت و با دختران این مرکز به گفت‌وگو پرداخت.
وی در جریان این بازدید از اقدامات ارزشمند کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس قدردانی کرد و گفت: تجربه های خوب دختران این مجموعه می‌تواند الگویی مناسب برای دیگر مجموعه های فعال در سطح کشور باشد، امروز نیازمند تکثیر چنین مراکز پویا وخ خوش‌فکر در حوزه بانوان و دختران جامعه هستیم.
خزعلی با بیان این‌که توانمندی و ظرفیت بالای بانوان و دختران دهه هشتادی کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس توانسته مخاطبان گسترده ای را در سطح منطقه جذب کند، گفت: ابتکارات جالب کانون در حوزه تولید نوشت افزار و کارگاه عروسک سازی جالب و نیازمند حمایت دیگر نهادهای فرهنگی است.

بازدید معاون رئیس جمهور از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس تبریز
همچنین «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس؛ بعنوان نخستین کانون فرهنگی هنری دخترانه دهه هشتادی کشور توانسته با فعالیت‌های مبتکرانه، خلاقانه و جهادی در عرصه های فرهنگی، قرآنی و هنری پذیرایی هزاران نفر از دختران استان باشد.
وی ادامه داد: این مرکز با فعالیت افتخاری متولیان خود توانسته طی سال های گذشته اقدامات ارزشمندی در عرصه های تربیتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت های فرهنگی هنری و بومی منطقه ای از خود به یادگار بگذارد.
شفیعی خاطرنشان کرد: با این توضیح که قرار است 10 هزار دختر دهه هشتادی استان طی فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان؛ در 10 نقطه آذربایجان شرقی از خدمات فرهنگی کانون رهپویان یاس بهره‌مند شوند که تحقق این امر مهم نیازمند حمایت های لازم است.
 کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس به عنوان نخستین کانون دخترانه دهه هشتادی کشور همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها