خبرهای داغ:
برگزیده لیگ برتر کشور از موفقیت های خود می گوید: بنده با حجاب چادر در اجتماع ظاهر شدم و حجاب هیچ محدودیتی در زندگی شخصی و حرفه ای برایم نداشت و با توجه به ارتباط خوبی که با هنرجویان خود دارم، آنها نیز گاهی به این حجاب و پوشش تشویق شدند
کد خبر: ۹۵۱۹۰۳۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، بانوان نقش بسزایی در رشد و توسعه کشور در عرصه های مختلف دارند که این بالندگی در دوران پس از انقلاب تجلی بسیاری داشته و این امر نشأت گرفته از نگاه دین مبین اسلام به زن و جایگاه اجتماعی اوست. ایران اسلامی امروز پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که نویدبخش انقلاب جهانی است، زنان بزرگی را در خود پرورش داده که هر یک از این بانوان نامدار در عرصه های مختلف توانسته اند بزرگ مردان و بزرگ زنان موثری را پرورش دهند.

طاهره محمدی بانوی بسیجی از سپاه امام حسن مجتبی(ع)، نایب رئیس هیئت تکواندو قزوین یکی از این بانوان نام آور است که خود را اینگونه معرفی می کند؛طاهره محمدی هستم، کارشناش ارشد 

تاریخ، فرهنگ و تمدن ملل اسلامی 

و مربی بین المللی و داور درجه یک تکواندو کشور. 

از سال 1373 تکواندو را شروع کردم و مربی بنده، همسرم استاد مرتضی جنت آبادی بود. حدود سه سال بعد با کمربند قرمز در نمازخانه مدرسه ابتدایی در چوبیندر، کلاس ورزشی تکواندو برای بچه ها و همینطور آمادگی جسمانی برای بانوان برای اولین بار برگزار 

 کردم و چون خودم عضویت فعال در بسیج داشتم، از طرف پایگاه حمایت های خوبی شد و استقبال بسیار خوبی از این جریان شد.

حجاب، انتخاب من برای حضور در اجتماع بوده است

این بانوی پرتلاش قزوینی در ادامه می گوید: بنده با حجاب چادر در اجتماع ظاهر شدم و با توجه به ارتباط خوبی که با هنرجویان خود دارم، آنها نیز گاهی به این حجاب و پوشش تشویق شدند.

با مباحث جذاب مخاطبین را به حلقه های صالحین جذب می کردم 

بانوی بسیجی قزوینی یادآور می شود: در سال‌های قبل بعنوان مربی حلقه های صالحین، این حلقه ها را با بحث های زیبا و جذاب برای نوجوانان و جوانان در کلاس برگزار می کردم مطالبی درباره ظهور، زیبایی نماز و دوست داشتن خدا و غیره که همین امر موجب جذب مخاطبین به حلقه های صالحین می شد. 

پرورش نخبه های ورزشی 

از سال 1383 تا کنون در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران فلکه دوم کوثر کلاس دارم و خدا را شکر نیروهای زیادی آنجا آموزش دیدند و خانم شکرانه ایزدی و آتوسا کاکاوند از همان باشگاه به تیم ملی پیوستند و چند مربی و داور که در حال حاضر در سطح استان فعال هستند از همان جا پرورش یافتند.

بانو محمدی از حضور خود در عرصه های کشوری چنین می گوید: از سال 83 برای داوری کیوروگی و پومسه کشوری و در لیگ ها دعوت شدم و در انتخابی تیم ملی بارها داوری کردم. درسال 1396داور برگزیده لیگ برتر کشور شدم و در سال 1397هم هفته هایی که حضور داشتم به عنوان برترین داور آن هفته انتخاب می شدم. 

داور برگزیده لیگ برتر کشور ادامه می دهد: در رشته های مختلف مثل دفاع شخصی و سلاح های سرد و ایروبیک و try هم مربیگری دارم و سالها به عنوان رئیس کمیته داوران و بطور همزمان از سال 1396 نایب رئیس هیات تکواندو شهرستان قزوین هم بودم. 

در حال حاضر نایب رئیس تکواندو استان هستم و خدمت می کنم. الحمدالله که خدا در همه حال یاریگر من بوده تا بتوانم به جامعه ورزشی و دختران پاک و معصوم شهرم خدمت کنم.

بانوی بسیجی ورزشکار قزوینی در پایان گفت: با افتخار عضو کوچکی از بسیج بودم و سال ها نایب رئیس تکواندو تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) بودم و تیم های مختلفی برای حضور در مسابقات اعزام کردیم و مدال های خوبی هم در این زمینه کسب شده است.

به گزارش بسیج، ایران اسلامی به حضور بانوانی از جنس این بانوی قهرمان ورزشکار می بالد که نگاه آنها حفظ شأن یک بانوی ایرانی در کنار تمام عرصه های فعالیت اجتماعی اشان بوده و با حفظ این شأن محدودیتی در موفقیت های خود ندیدند بلکه این شئونات مسیری روشن برای موفقیت آنها ترسیم کرده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها