خبرهای داغ:

موشک «فتاح» نشان از عظمت نظامی ایران اسلامی در اوج تحریم هاست

شاهرود_ امام جمعه بخش بسطام گفت: موشک فتاح فناوری بسیار مدرن و پیشرفته‌ای دارد که برای اغلب کشور‌ها ناشناخته است و رسیدن به این نقطه از افتخار در اوج تحریم ها، عظمت نظامی کشور را اثبات می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۶۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

موشک «فتاح» نشان از عظمت نظامی ایران اسلامی در اوج تحریم هاستبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد رهبری حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای و بیانات اخیر ایشان در مورد نهضت امام اظهار کرد: ایمان و امید به عنوان دو عامل نرم افزاری انقلاب تبیین شد تا دو موتور محرک و پیشران در حرکت جامعه باشد. در واقع ایشان ایمان و امید موتور‌های محرک هر جامعه‌ای به سوی تعالی دانست.
او در ادامه خطبه‌ها یکی از ارزشمندترین دستاورد‌های نظام موشک «فتاح» دانست و بیان کرد: موشک فتاح فناوری بسیار مدرن و پیشرفته‌ای دارد که برای اغلب کشور‌ها ناشناخته است و رسیدن به این نقطه از افتخار در اوج تحریم ها، عظمت نظامی کشور را اثبات می‌کند.
رضوی نسب با انتقاد از خودروسازان ایرانی اظهار کرد: نقایص و کمبود‌های بسیاری در صنعت خودروسازی کشور وجود دارد که موجب شده بسیاری از محصولات خودرویی امنیت نداشته باشند، باید در این مقوله از صنعت نظامی کشور درس گرفت.
امام جمعه بخش بسطام با اشاره به ۲۳ و ۲۵ ذی القعده، روز زیارتی امام رضا (ع) و دحوالارض گفت: مومنین تلاش کنند از برکات این روز‌های ارزشمند غافل نمانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها