خطیب موقت نمازجمعه ایلام گفت: برخی از آمارهای اعلامی از مسئولان شبهه انگیز است و اینگونه آمارها و خبرها موجب سلب اعتماد مردم از این دولت اعتماد می شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۱۱۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی امام جمعه موقت در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر ایلام با انتقاد ار آمار‌های شبهه برانگیز مسئولان استان در مورد اشتغال، گفت: طبق آمار‌های اعلامی مسئولان ایلام جزء سه استان با کمترین میزان بیکاری است، اما در واقعیت خانواده‌هایی هستند که چند فرزند بیکار دارند و وام اشتغال نیز برای ضروریات و در جای دیگر هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه وام اشتغال نمی‌تواند اشتغال پایدار ایجاد کند، ضمن اینکه از مرکز ملی آمار و متولیان کار و اشتغال خواست برای رفع شبهه توضیح دهند، تاکید کرد: بر اساس واقعیت‌های جامعه آمار بیکاری زیاد است و اینگونه اخبار و آمار اعتماد مردم را مورد خدشه قرار می‌دهد.

خطیب موقت نمازجمعه ایلام ادامه داد: هرچند دولتمردان و رئیس جمهور برای ایجاد رفاه در جامعه تلاش می‌کنند، اما با این وجود مردم برای معیشت در فشار و تنگنا هستند و از دولتمردان تقاضا می‌شود همانطوری که در خیلی از جا‌ها انقلابی برخورد کردند در مسیر بهبود وضعیت معیشت مردم هم انقلابی و جدی عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی یاداور شد: بی ثباتی بازار ما روز به روز و حتی به گفته برخی‌ها ساعتی و لحظه‌ای شده است که این مساله زیبنده دولت قوی و مردمی سیزدهم نیست که شرایط بازار اینگونه باشد.

وی بیان کرد: مردم نجیب و طرفدار نظامند و انقلاب را در تار و پود جان خود قرار داده اند، اما مطالبات به حقی هم دارند و رفع مشکل اقتصادی و معیشتی آن‌ها باید در اولویت باشد تا سفره آن‌ها کوچکتر و تحمل قیمت‌ها برای آن‌ها غیرقابل تحمل نشود.

ارسال نظرات