خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان گفت: رونمایی از موشک فراصوت «فتاح» پیام محکمی برای دشمنان نظام داشت و نشان داد صنایع داخلی ایران بسیار توانمند است.
کد خبر: ۹۵۱۹۱۳۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان تاکید کرد: رونمایی از موشک فراصوت «فتاح» پیام محکمی برای دشمنان نظام داشت و نشان داد صنایع داخلی ایران بسیار توانمند است.

 

وی با تاکید بر اینکه صنایع داخلی ما باید از این توانمندی‌ها استفاده کنند، افزود: کشوری که می‌تواند موشک فراصوت بسازد توانایی ساخت خودروهای به روز را دارد و این امر اتمام حجتی بر صاحبان صنایع در کشور است.

 

امام جمعه آبادان با اشاره به برگزاری باشکوه آئین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این مراسم روشنگرانه بود و ما باید از آن درس بگیریم که ایمان به خدا قدرت را افزایش می‌دهد به طوری که امام راحل نه تنها در کشور ایران بلکه در جهان شناخته شده و راهشان پر رهرو است.

 

وی به عزیمت حجاج به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: حجاج باید از لحاظ روحی و اخلاقی آماده حضور در کنار خانه خدا شوند و با دلی پاک رهسپار شوند و در بازگشت آنها هم امیدوارم شاهد انجام رسوم غلط در آئین استقبال نباشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها