خبرهای داغ:
تیم فوتسال بسیج قمربنی هاشم (ع) کازرون قهرمان جام فوتسال آزاد سازی خرمشهر، این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۰۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار پیمان موذنی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: تیم فوتسال قمربنی هاشم از حوزه امام جواد(ع) سپاه ناحیه کازرون قهرمان جام فوتسال پایگاههای بسیج کازرون گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در راستای بیانان و منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به ورزش تحصیل، تهذیب و ورزش خصوصا در بین جوانان است.

موذنی بیان داشت: برگزاری چنین مسابقات در سطح شهرستان شهید پرور شهرستان کازرون در راستای آشنایی مردم و خصوصا جوانان با برنامه های بسیج و جذب حداکثری می باشد.

وی یادآور شد: همانگونه که جوانان شهید ورزشکار برای مهمترین هدف که حفظ اسلام و آرمان های انقلاب و امام می باشد و از جان خویش گذشتند تا درخت تنومند اسلام پایدار و برقرار باشد، امید است بسیج جوانان ورزشکار نیز در تحقق این گام ها استوارتر از همیشه قدم بردارد.

فرمانده حوزه امام جواد خاطر نشانکرد: در پایاد این دوره از مسابقات به تیم قهرمان و بازیکن اخلاق با حضور مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برادر میرزاده هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها