خبرهای داغ:
 حجت الاسلام لطیفی با اشاره به حمایت وزارت آموزش و پرورش از اردو‌های راهیان پیشرفت در آینده، تصریح کرد: اردو‌های راهیان پیشرفت به بخشی از برنامه‌های درسی و فعالیت مدارس اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۵۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

اردوهای

حجت‌الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص نقش تربیتی اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تحقق جهاد تبیین را در بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار داده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش تربیتی اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، تصریح کرد: این برنامه‌های سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در راستای حفظ گنجینه دفاع مقدس و تبیین دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان در شرایط توطئه‌آمیز دشمن در جنگ ترکیبی جنبه ویژه تربیتی دارد.

اثربخشی اردو‌های راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور، نسبت به کتب درسی چندین برابر است

حجت الاسلام لطیفی با تأکید بر اینکه اثربخشی اردو‌های پیشرفت در کنار راهیان نور، نسبت به کتب درسی چندین برابر است، اضافه کرد: حرکت تأثیرگذار راهیان پیشرفت قشر نوجوان و جوان را به شکل عملی با پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی آشنا می‌کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی  با اشاره به حمایت وزارت آموزش و پرورش از اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت در آینده، تصریح کرد: اردو‌های راهیان پیشرفت به بخشی از برنامه‌های درسی و فعالیت مدارس اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام لطیفی امیدآفرینی را دُرّ صدف اردو‌های راهیان پیشرفت دانست و اظهار داشت: این اقدام اعتقاد نسل جوان را به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی افزایش خواهد داد.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها